pl+48 71 794 01 27
·
kancelaria@tla-kancelaria.pl
·
Pon - Pt 08:00-16:00
Śledź nas na Linkedin
Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

Wirtualne Wydarzenie Wirtualne Wydarzenie

Webinar TLA – Faktury elektroniczne obowiązkowe od 2023 roku

9 czerwca-11:00 - 13:00

Wirtualne Wydarzenie Wirtualne Wydarzenie
Bezpłatnie

Serdecznie zapraszamy Państwa na bezpłatny webinar TLA oraz ITTAX: „Faktury elektroniczne obowiązkowe od 2023 roku”, który odbędzie się już 9 czerwca 2022 roku o godzinie 11:00.

Podczas webinaru omówimy takie zagadnienia jak:

1. Status prawny KSeF – charakterystyka

2. Faktura ustrukturyzowana – czym jest, co zawiera, jakich faktur nie można wystawiać?

3. Proces wystawiania i wysyłki faktur – uznanie faktury za wystawioną i odebraną

4. KSeF – system działania i sposoby autoryzacji

5. Potencjalne korzyści wynikające z używania KSeF

6. Problemy i pojawiające się pytania

7. Kwestie praktyczno-techniczne przy integracji z KSeF

  • Proces wystawienia faktury sprzedaży
  • Proces odbioru faktury zakupu
  • Komunikacja z KSeF
  • Schemat FA_VAT
  • Jak się przygotować do wdrożenia KSeF

8. Q&A

 

Podczas spotkania będzie możliwość zadawania pytań przez Uczestników, na które postaramy się odpowiedzieć na końcu webinaru.

Ponadto każdy z zapisanych Uczestników, po zakończonym spotkaniu otrzyma materiały szkoleniowe (prezentacja i nagranie).

Czas trwania: 2h

Prowadzący:

  • Magdalena Jastrowicz-Sury – Manager w Kancelarii TLA, doradca podatkowy
  • Wiktoria Szpineta – Starszy konsultant w Kancelarii TLA
  • Marcin Madej – jest doradcą podatkowym specjalizującym się w projektowaniu i wdrażaniu praktycznych rozwiązań usprawniających raportowanie finansowe oraz automatyzujące procesy podatkowe i księgowe. Marcin jest autorem ponad 20 rozwiązań informatycznych wspierających klientów m.in. w rozliczeniach podatkowych, dochowywaniu należytej staranności, raportowaniu JPK, raportowaniu ZSMOPL i integracji z KSeF.
  • Katarzyna Kołłątaj – jest licencjonowanym doradcą podatkowym specjalizującym się w optymalizowaniu procesów podatkowych oraz w poprawie efektywności rozliczeń podatku dochodowego i VAT. Swoje doświadczenie zdobywała w firmach tzw. Wielkiej Czwórki prowadząc  projekty zarówno dla międzynarodowych korporacji jak i lokalnych spółek.

 

Partnerzy webinarium:

inQUBE Uniwersytecki Inkubator Przedsiębiorczości. inQUBE UIP integruje społeczność biznesu. To miejsce pracy, spotkań, inspiracji, nauki i zbierania doświadczeń dla ludzi przedsiębiorczych i aktywnych. Ale oprócz przedsięwzięć edukacyjnych, inQUBE oferuje miejsca do pracy i spotkań biznesowych. Najemcy mają dostęp do budynku 7 dni w tygodniu, przez 24 godziny na dobę. Więcej informacji o inkubatorze i organizowanych wydarzeniach można znaleźć na stronie internetowej inQUBE.pl.
Polska Izba Motoryzacji jest organizacją samorządu gospodarczego zarejestrowaną na podstawie Ustawy o izbach gospodarczych. Powstała w 1994 roku i skupia przedstawicieli szeroko rozumianego lobby sektora motoryzacyjnego. Zrzeszamy zarówno małe jak i duże przedsiębiorstwa i stowarzyszenia działające w Polsce.
Sektorowa Rada ds. Kompetencji Motoryzacja i Elektomobilność – Rada ds. kompetencji w sektorze motoryzacyjnym z uwzględnieniem elektromobilności stanowi ogólnopolską platformę wymiany doświadczeń pomiędzy sferą edukacji formalnej i poza formalnej a przedsiębiorcami. Rada buduje partnerstwa przedsiębiorstw z instytucjami rynku pracy, co pozwala na dostarczenie wiarygodnych danych o potrzebach kwalifikacji w sektorze. W ramach projektu odbiorcami wsparcia są przedsiębiorcy z branży motoryzacyjnej z uwzględnieniem elektromobilności.
Suwalska Specjalna Strefa Ekonomiczna jest jedną z czternastu specjalnych stref ekonomicznych w Polsce, które powstały, aby służyć przyspieszeniu wzrostu gospodarczego w danej części kraju. Organem zarządzającym Strefą jest Suwalska Specjalna Strefa Ekonomiczna Spółka Akcyjna, która od 1996 r. realizuje cele i zadania warunkujące funkcjonowanie specjalnej strefy ekonomicznej w północno-wschodniej części Polski. Obecnie Suwalska Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A. pełni funkcję zarządzającego obszarem wspierania nowych inwestycji o łącznej powierzchni ok. 26 414 km² (2 641 400 ha)

Szczegóły

Data:
9 czerwca
Godzina:
11:00 - 13:00
Koszt:
Bezpłatnie
Wydarzenie Tagi:
, , , , ,

Organizator

TLA Kancelaria
Telefon:
717940127
Adres e-mail:
kancelaria@tla-kancelaria.pl

Uczestnik

391 Uczestników
Zapisz się tutaj