Posiadamy wieloletnie doświadczenie i wspieramy Klientów w ustalaniu i wprowadzaniu odpowiednich regulaminów, procedur, polityk i zgód zarówno w zakresie samego świadczenia usług elektronicznych (w tym prowadzenia sklepów internetowych), jak również w zakresie procesów przetwarzania danych osobowych.
Przygotowujemy regulaminy sklepu internetowego, regulaminy świadczenia usług drogą elektroniczną, projekty oświadczeń o odstąpieniu od umowy, oraz procedury reklamacyjne.
Jednocześnie w zakresie naszych usług znajduje się także przygotowanie polityki prywatności określającej w szczególności zasady przetwarzania danych osobowych klientów, jak również przygotowanie odpowiednich zgód (checkboxów) dotyczących przetwarzania danych osobowych, zgody na wykorzystywanie danych osobowych do celów marketingowych czy zgody na otrzymywanie newslettera.
Wspieramy naszych Klientów w ramach bieżącego funkcjonowania ich sklepów internetowych w zakresie monitorowania koniecznych do wprowadzenia zmian w procesie sprzedażowym (regulaminy, polityki, zgody).